poniedziałek, 3 grudnia 2018

POST POWITALNY


Witajcie na mojej stronie!

Nazywam się Kornatka Łukasz mam 32l. i jako Przodownik Turystyki Górskiej na wszystkie górskie pasma w Polsce jestem szczęśliwym ojcem dwójki moich małych łobuzów oraz mężem wyrozumiałej i cierpliwej żony
Po górach chodzę już od 17 lat. Najpierw był to zwykły trekking i przejścia klasycznych szlaków, po zdobywanie kolejnych, co raz wyższych szczytów, a co się z tym wiąże przy okazji odznak górskich. Z upływem czasu góry zacząłem poznawać lepiej, inaczej do nich podchodzić, na nie patrzeć, zauważać każdy szczegół na jaki napotykam się na górskim szlaku. Rzekł bym, że podchodzę do nich w sposób "profesjonalny".
Każdą wolną chwile poświęcam na wszystko, co ma związek z tematyką górską. Moja choroba postępuje i jest nieuleczalna...... :)


Pragnę tą MIŁOŚCIĄ dzielić się z innymi, zarażać ich, zachęcać do chodzenia po górach by mogli poczuć to, co ja. Coś czego mogą nam dać tylko góry - spokój ducha, cierpliwość, uczą pokory i życzliwości dla drugich.
I tak pewnego razu przebywając na szlaku postanowiłem coś stworzyć, dać od siebie, pozostawić niejako "spuścizne".
Nad obecnym projektem "Krzyż na górskim szlaku"  myślałem, planowałem od jakich dwóch lat, ale ze względu na nawał obowiązków i szybki bieg życia plany poszły w łeb.
Teraz jednak przyszedł czas działać :)
Mam nadzieję, że dzięki temu projektowi ruszymy razem na szlak po lepsze poznanie gór, dotarcie tam gdzie nie byliśmy, gdzie może nigdy byśmy nie doszli gdyby........no właśnie, gdyby nie taki projekt, odznaka jak ta

Z górskim pozdrowieniem
Kornatka Łukasz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz